piątek, 11 września 2009

Sukienki na wesele - co wybrać?

Zostałam zaproszona na wesele na początek listopada. Potrzebna mi jakaś sukienka, bo te, które mam, wg mnie nie nadają się na jesienną imprezę tego typu. Będę szukać, mam 1,5 miesiąca, choć we wrześniu nie mam już za bardzo na to czasu... Szycie niestety też nie wchodzi w grę :( Poniżej kilka modeli, które wyszukałam na Allegro.

Co o nich myślicie? Nadają się na wesele? Która najlepsza? Jakie dobrać dodatki?
Poszukiwania trwają, ale wszelkie uwagi mile widziane :)


darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

31 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się różowa

    OdpowiedzUsuń
  2. różowa jest świetna. i przyda Ci się jeszcze kiedyś.
    pozdrawiam,
    nakata

    www.nakata-murakami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wesela dzięki Bogu nie chadzam, ale powiem, że dwie pierwsze, ze wskazaniem na zieloną (nie wiem, czy czerń się nosi na weselach, ale fason ma śliczny). Różowy kojarzy mi się niestety z małymi dziećmi, bo teraz wszystkie biegają na różowo. Wyborem idealnym byłaby ta zielona po lekkim skróceniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. różowaaaaa !!!! jest ewidentnie kapitalan, taki cukier looooook, świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne... ale czarna na wesele raczej odpada... najwygodniej będzie w różowej albo zielonej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się decydowała między zieloną a różową.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielona ma bezpieczny fason. Dodatki albo w stylu retro - etola, buty typu t-bar, rękawiczki, zgrabna kopertówka lub woreczek. Albo minimalistycznie cieliste buty, gładka fryzura. Jednak wydaje mi się, że zielona jest niedbale uszyta.
    Różowa jest bardzo ładna, ale tak jak pisały dziewczyny, to kolor bardzo popularny.

    Ja wybrałabym czerwoną. Ma klasyczny kształt i jest przepięknie wykończona. Do tego buty cieliste lub czerwone. Mała torebka najlepiej wyszywana koralikami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za kometarze :)
    1 - do niej miałabym już piękne, "barokowe" złote kolczyki ze sztucznymi diamentami, a poza tym rudzielcom ładnie w zieleni ;) Tę sukienkę można kupić w różnych rozmiarach (można też na swoje wymiary zamówić) i kolorach na allegro, jest stosunkowo tania, bo kosztuje ok. 150 zł.

    2 - podoba mi się fason, jest najtańsza, ale nie wiem, czy czerń pasuje na wesele... Do niej też powyższe koczyki ;)

    3 i 4 - na allegro znalazłam je tylko w rozmiarze 42 i w cenach ok. 300-400 zł, więc chyba zajrzę do outletu, bo tyle kasy bez mierzenia wydać to niebezpieczne...

    Dzięki za wszytkie dotychczasowe opinie! Będę się jeszcze rozglądać, ale jak macie coś dla krótkonogiego (nogi powyżej kolan niezgrabne) rudzielca z większym biustem, to wklejajcie linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie nadają się na wesele ale gdybym ja miała kupowac to kupiła bym taka kiecke ktora nie tylko na weselu by isę sprawdziła ( nie lubie ciuchów "jednorazowych" ) i chyba w takim przypadku najlepiej sprawdziła by się zielona i czarna ( czarną bym wykluczyła po istnieje tradycja ze w czarnych kreacjach na slubach się nie wystepuje ) rózowa jest ładna ale może już nie na jesien no i czerwona zdecydowanie bo ten klasyczny krój :)



    podsumowujac zielona i czerwona poniewaz piekne kolory i fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. różowa albo czerwona.. zachwyciły mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu skreślam czerwoną, te hafty jakieś takie dziwne. Różowa bardzo ładna, ale i duże prawdopodobieństwo, że wiele dziewczyn będzie miało podobne. Zielona jest piękna i pasuje Ci do typu urody, do tego Le Buduar coś szepnęła o dodatkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie nabardziej podoba się różowa bombkowa i ostatnia czerwona :)

    piszesz, ze czarna odpowiada Ci najbardziej fasonem, ceną - tez jest ok! dodatki jasne, np. kremowe lub jakies cieple pastele i stroj się ozywi

    pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona jest uniwersalna, stylowa, ożywia,
    Czerwona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Różowa jest prześliczna ale ja Cie widze bardziej w czerwonej która też jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym postawiła na zieloną, jest piękna :)

    Kupiłam kilka dni temu czarną, na zdjęciu wygląda na dłuższą, ale jest przed kolana. Góra leży nieźle no i dekolt na plecach jest świetny.

    Czerwona jest jak dla mnie przekombinowana, nie daje możliwości zabawy dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. CZERWONA! Najmodniejszy kolor tego sezonu i pięknie zdobiona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szmaragdowa zieleń modna w tym sezonie... Ale stawiam na różową. Do niej nie trzeba już wiele: czarna kopertówka, jakieś proste szpilki. (A tak zupełnie z innej beczki: ja też kocham kolczyki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. różowa!!!!! lub czerwona!!!! zalezy w ktorej tobie ladniej;) pierwsze dwie są nieszczegolne..za zwykle?

    OdpowiedzUsuń
  19. przez moją miłość do butelkowej zieleni wskazuję na pierwszą. tym bardziej, że czytam, że rude włosy masz - pięknie będą razem wyglądać.

    ładna jest też ta pudroworóżowa, ale dopiero na drugim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  20. taką jak czarna przymierzałam w kolorze electric blue i tak jak na zdjeciu strasznie mi sie podoabała to na przymiarce leżała kiepsko. czarnej nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 3 i 4 sa firmy Simple, które znalazlas na allegro, a gdzie można dostac 1 i 2?? Z góry dzieki za odpowiedz;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonim -> 1 i 2 tez znalazłam na allegro, ale nie mam już linków do aukcji. W szukaniu może pomogą te informacje: 1. jest szyta na wymiar, cena "Kup teraz" była na pewno niższa niż 200 zł, a 2. była chyba (!) firmy Vila i wtedy widziałam kilka sztuka na allegro. Mam nadzieję, że to Ci cokolwiek pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Różowa jest przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, ja proponuje czarna....odejdzmy od konwenansow i przesondow, postaw na kolor w dodatkach, jakies szalowe buty np. zolte, fajan delikatna fryzurke tylko nie koczki ani nic na boka...bo kazda pani pewnie bedzie miala taka fryzurke.....szalej...BLAGAM NIE KUPUJ ROZOWEJ JEST OCHYDNA...:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam! Przez przypadek znalazłam się na Twojej stronie, ponieważ szukam pomysłu na oryginalną kieckę na ślub brata.Urzekła mnie zielona. masz może jeszcze namiary na właścicielkę tej przepięknej sukienki???Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za informacje:)Ela

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy -> bez paniki, wesele było 2 lata temu i teraz chyba nie ma znaczenia, czy wybrałam ohydną sukienkę, czy nie ;)

    Ela -> niestety, wpis jest sprzed 2 lat i sukienkę znalazłam wtedy na allegro. Ale! Na podstawie linki, który wklejałam wyżej, aukcję znalazłam w archiwum Allegro:
    http://archiwumallegro.pl/szalowa_sukienka_w_stylu_retro_kolory_na_miare-992033208.html
    A stąd prosta droga do aktualnych aukcji ;)
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=Sza%C5%82owa+sukienka+w+stylu+retro+KOLORY+na+miar%C4%99
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń